هشت نکته برای انتخاب شیر آب آشپزخانه
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

هشت نکته برای انتخاب شیر آب آشپزخانه
به عنوان بخشی از تمیز کردن بهار ، ممکن است در نظر داشته باشید که یک شیر آب آشپزخانه جدید برای پاشیدن آشپزخانه خود و جلوه ای تازه به آن بخشید. بسیاری از مارک ها ، سبک ها و رنگ های مختلفی وجود دارد که بتوانید انتخاب کنید که ممکن است در انتخاب یکی از آنها سخت باشد. در اینجا می توان چند نکته را هنگام انتخاب شیر آب آشپزخانه جدید در نظر گرفت.

قد و رسیدن به
شیرآلات آشپزخانه در ارتفاعات مختلف و در دسترس هستند. شما می خواهید یک شیر آب را انتخاب کنید که بهترین فضای را برای فضای شما ارائه می دهد. اگر کابینت های بزرگی بیش از سینک خود دارید ، می خواهید مطمئن شوید که ارتفاع شیر آب باعث نمی شود فضای پر از جمعیت به نظر برسد.

شیرآلات با قوس زیاد همه شب ها عصبانیت دارند اما اگر یک سینک کوچک دارید ، برای رسیدن به همه گوشه ها نیازی به چیزی ندارید. با این حال ، اگر یک سینک بزرگتر یا عمق عمیق دارید ، ممکن است به یک شیر آب بلندتر احتیاج داشته باشید که بتواند به گوشه های عمیق و دوردست برسد.

سبک شیر آب آشپزخانه
قبل از شروع خرید شیر آب جدید ، شما باید یک سبکی را انتخاب کنید. چند دقیقه وقت بگذارید تا به آشپزخانه خود نگاهی بیندازید و سبک فعلی خود را ارزیابی کنید. برخی از سبک ها وجود دارد که شما آنها را با هم مخلوط کرده و با آنها مطابقت می دهید و سایر موارد که به هم نگاه بی نظیری دارند. به عنوان مثال ، می توانید یک شیر آب با شکل مدرن و سبک را به آشپزخانه سنتی خود اضافه کنید ، اما به نظر می رسد عجیب است اگر سبک شما خانه روستایی روستایی باشد.

ممکن است شما از یک شیر آب آشپزخانه جدید استفاده کنید تا یک بازسازی کند در آشپزخانه شما انجام شود. در این صورت ، شما می توانید به جای سبکی که در حال حاضر دارید ، سبکی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید. البته ، آشپزخانه شما ممکن است الکترونیک به نظر برسد زیرا به آرامی سبک را تغییر می دهید.

گزینه های سمپاش
شما از قبل می دانید که می خواهید یک سمپاش برای رسیدن به تپه هایی که در گوشه سینک شما کمین می کند برسد ، اما انواع مختلفی وجود دارد. می توانید یک اسپری کناری و یکی از آبشارهای شیر آب را انتخاب کنید. سمپاش مرکزی استفاده از آن راحت تر است و به منظم تر و کارآمد نگه داشتن منطقه سینک شما کمک می کند.

سمپاش هایی وجود دارند که به محض جدا کردن آنها از شیر آب روشن می شوند در حالی که دیگران شما را برای فشار دادن یک دکمه یا اهرم تلنگر نیاز دارید. شما همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که وقتی کار اسپری را انجام دادید که به سرعت و به راحتی به قسمت شیر ​​آب بازگردید.

تعداد دسته ها
بیشتر شیر آب ها یا یکی یا دو دسته دارند. با دو دستگیره ، از یکی برای روشن کردن و کنترل جریان آب استفاده می کنید در حالی که دسته دیگر آب گرم یا سرد را تأمین می کند. اگر یک شیر آب را تنها با یک دسته انتخاب کنید ، جریان آب و دما با یک دسته واحد کنترل می شود ، و آن را در یک آشپزخانه بسیار راحت می کند.

نکته دیگری که باید در مورد دستگیره ها در نظر بگیرید ، طول آنهاست. خوب است که فاصله بین شیر آب و دیوار یا هرگونه انسداد در پشت آن را اندازه گیری کنید تا اطمینان حاصل شود که از طیف کاملی از حرکت برای دستگیره ها استفاده می کنید. شما نمی خواهید که دسته به طور مداوم در برابر دیوار پرت شود.

تعداد سوراخ ها
بیشتر سینک ها با سوراخ های از پیش حفر شده در آنها همراه هستند. به طور معمول دو یا سه سوراخ وجود دارد ، و اگر شیر آب جدید شما با تعداد کمتری قطعات برای پر کردن آن حفره ها نسبت به شیر آب قبلی شما همراه باشد ، باید سوراخ ها را بپوشانید. بسیاری از شیرآلات با قطعات پل برای پوشاندن یک سوراخ همراه هستند ، اما این که فکر می کنید در صورت نیاز به یک پوشش برای اطمینان از وجود آن در بسته بندی ، این بسته بندی را بررسی کنید. به عنوان مثال ، شیر آب قدیمی شما دارای اسپری جانبی بوده در حالی که نوع جدید شما دارای سمپاش کشویی است. سوراخ برای سمپاش کناری خالی است.

همچنین سوراخ های سینک ها به طور یکنواخت قرار ندارند. قبل از خرید شیر آب جدید ، باید تعداد سوراخ ها و مکان آنها را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که شیر آب جدید شما طبیعی به نظر می رسد.

پایان شیر آب آشپزخانه
هنگامی که به پایان رسید شیر آب ، به طور معمول فقط سه مورد در نظر گرفته می شود:

کروم
نیکل
برنز
پایان نیکل می تواند شامل سایر فلزات برس شده باشد. شما نمی خواهید که شیر آب جدید خود به دلیل تمام شدن آن چسبیده باشد. این ایده خوبی است برای دسترسی به رنگ های نهایی که قبلاً در آشپزخانه خود استفاده می کنید ، مانند دستگیره کشوها ، دستگیره درب و وسایل روشنایی. همچنین می توانید رنگ کابینت و وسایل خود را نیز در نظر بگیرید.

اگر قبلاً در آشپزخانه خود ترکیبی از رنگهای آماده را انتخاب کرده اید ، می توانید با استفاده از انتهایی که بیشترین نصب را در پیش گرفته است ، انتخاب کنید. گزینه دیگر انتخاب یکی از مواردی است که شما ترجیح می دهید.

شیرهای سرامیکی را انتخاب کنید
فکر می کنید وقتی شیر آب آشپزخانه جدید خود را انتخاب می کنید ، یکی از شیرهای سرامیکی را انتخاب کنید. این نوع دریچه می تواند تا چند دهه دیگر از چربی شما جلوگیری کند. در حالی که انواع دیگر مقادیر ممکن است بدون قطره باشد ، آنها فقط برای دو یا سه سال اول باقی می مانند. انواع دیگر دریچه ها به سادگی با دوام طولانی مدت شیر ​​دریچه سرامیکی مطابقت ندارند. همچنین هزینه سرامیک تقریباً مشابه سایر انواع شیرآلات است.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: